maandag 12 maart 2012

Friends + Music = True Love

De wereld kan in één klap onder je voeten wegvallen en vanaf het moment dat je in dat gat bent gevallen is het je taak om naar boven te klauteren. Dat is ook gebeurd vlak na het vorige berichtje. Maar het is niet erg, op het moment van schrijven van dit bericht ben ik al naar boven geklauterd en heb ik het gat al dicht gegraven. Het was een hel. Die vriend waar ik het over had die heeft me laten vallen dus ik ben weer mijn alleenige zelf. Niet dat daar iets mis mee is, want ondertussen heb ik contact met wat andere vrienden. Toevallig meestal mannelijke. Gewoon vriendschappelijk contact hoor, geen zorgen. Maar het voelt goed.

Ook een oude liefde van me (R.) heeft weer contact gezocht en heeft zelfs bekend dat hij er spijt van heeft me toen te laten gaan... Heel lief van hem! Maar ik ben niet meer van plan zijn armen in te rennen. Ik ben wel wat voorzichtiger geworden.
Met een ex (M., die me toentertijd erg veel pijn heeft gedaan) heb ik ook weer contact. Hij heeft gezegd dat hij zich schaamt voor zijn daden en het anders zou doen als hij de kans had. Dank je, ik ben oprecht blij dat hij dat heeft toegegeven. Ik kan hem nu weer normaal aankijken en zelfs gezellig met hem babbelen. Voelt goed.
Verder heb ik een paar nieuwe vrienden gemaakt waarmee het erg gezellig is. T. had ik jarenlang niet gesproken. Toen ging het uit met die laatste vriend en was T. er voor me om mee te praten en me te helpen eroverheen te komen. Op diezelfde manier heb ik hem geholpen, want het was ook net uit met zijn vriendin. Nu zijn we beiden uit het gat geklauterd en hebben we nog steeds leuk contact.
Via T. heb ik W. leren kennen tijdens het stappen. Ook een gezellige gozer. Ik ken hem nog niet zo goed, maar heb veel contact met hem. Ik hou van gezelligheid. Ik kan er geen nee tegen zeggen!

Dus tot zo ver mijn nieuwe contacten. Ben ook nog steeds lekker bezig met mijn bandje. Ondertussen een radiodebuut op Zoetermeer FM gehad! Dus dat gaat allemaal lekker...

De eenzaamheid die soms om de hoek komt kijken vul ik op door het contact met leuke mensen en de muziek in mijn leven. Dat zijn toch eigenlijk mijn twee ware liefdes... Friends & Music. I love you.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten