maandag 19 maart 2012

Klaarwakker-onzin.

Het is weer zo'n nacht. Klaarwakker in mijn bed, starend naar het plafond. Mijn hoofd draait op volle toeren. Het zal eens niet zo zijn. Waar ik vanavond even een slaperig momentje had - en ook half in slaap was gevallen op de bank, kroelend met de hond bij gebrek aan beter - lig ik nu met mijn ogen wijd open te denken aan van alles en nog wat. Eigenlijk wilde ik een songtekst gaan schrijven, maar het mooie is; geen idee waarover. Over slapeloosheid? Ben ik waarschijnlijk snel over uitgezongen. Verliefdheid? NO THANKS, daar pas ik even voor. Verdriet over wat er met mijn moeder gebeurt? Daar heb ik al eens een tekst over geschreven. Beter dan die tekst zou ik 'm niet kunnen maken. Helaas kan ik hem niet hergebruiken omdat ie onder de naam van mijn tweede band staat. Ik merk alweer dat ik nu ook een verhaal brabbel over niks. Sorry aan allen van wie ik een paar levensminuten heb gestolen met dit nutteloze verhaal. Slaap lekker. Mocht het nog lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten