donderdag 19 januari 2012

Happy adrenalinekick.

Lieve blog. Vandaag heb ik een keer alleen maar leuke dingen te vertellen wat ik ook een keer wil schrijven! Gewoon om te laten zien dat ik niet alleen maar een verdrietig en triest meisje ben.
Allereerst wil ik even zeggen dat ik me honderd procent beter voel dan vorige keer. Dat had met allerlei dingen te maken wat ik nu niet wil bespreken. Mijn vriend is lief voor me en ik ben lief voor hem. Het gaat goed tussen ons. Het voelt perfect!

Daarnaast kom ik net terug van bandrepetitie en nadat ik met muziek bezig ben geweest voel ik me altijd zo fijn!! Dan kan ik er echt weer even tegenaan! Het optreden van zaterdag (eerste met mijn nieuwe band) ging ook top en daar heb ik vandaag de video van gezien. Ik moet zeggen dat ik trots op mezelf ben. Als mijn faalangsttrainer dat eens zou zien... Zelfs mijn performance was beter dan ooit!

Ik ben helemaal happy en dat moest ik even kwijt. Adrenalinekick, nu mag je wel gaan slapen. Dat wil ik nu ook gaan doen. Slaap lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten